بنگاه لوکس! آکادمی خرید و فروش دامنه

آگهی فروش دامنه

بنگاه لوکس! این امکان را به شما میدهد تا در کمترین زمان ممکن آگهی فروش دامنه خود را ثبت کنید و یا برای خرید دامنه مورد نیازتان با فروشنده ارتباط برقرار کنید و با استفاده از درگاه خرید امن دامنه ، پرداختی مطمئن داشته باشید. ثبت آگهی دامنه اینترنتی در لوکس کاملا رایگان بوده و بدون هیچگونه محدودیتی در بنگاه و فروشگاه شخصی شما نمایش داده خواهد شد.

خرید امن دامنه

یکی از مهمترین دغدغه های خریداران دامنه های اینترنتی ، عدم اطمینان به روش سنتی خرید دامنه و فروش دامنه است. در روش سنتی ، خریدار پس از تماس با فروشنده ، هزینه را واریز کرده و کد انتقال را دریافت میکرد که این روش موجب کلاهبرداری های بسیاری شده بود. در روش نوین خرید امن دامنه بنگاه لوکس، تنها زمانی هزینه پرداختی به فروشنده داده میشود که دامنه با موفقیت در شناسه شما نشسته باشد .

خرید دامنه های 3 کاراکتری .biz منقضی و آزاد شده

خرید دامنه های 3 کاراکتری .biz منقضی و آزاد شده
هر دامینری به دنبال دامنه های سه کاراکتی خاص هست تا بتواند فروشگاه لوکس دامنه های خود را گسترش دهید و پررونق تر کند . در این پست به شما آموزش خواهم داد تا بتوانید دامنه های سه کاراکتری با پسوند biz را پیدا کنید و اقدام به ثبت آن نمائید. در ادامه با من همراه باشید .
133 بازدید پنج‌شنبه, 10 فروردین 1402

در ادامه توضیحات کوتاه فوق میتوانم این نکته را به شما دامینر عزیز بگویم که دامنه های 3 کاراکتری پسوند های بین المللی و پرکاربرد، تماما دارای ارزش برای سرمایه گذاری هستند و میتوانند تجارت شما را بهبود ببخشند . بنابراین در همین ابتدا میگویم، اگر دامنه 3 کاراکتری به پستتان خورد، سریعا آنرا ثبت کنید. علی الخصوص ir و com.

 

مهمترین پسوند های 3 کاراکتری کدام ها هستند ؟

در ابتدا لازم است بدانید که مهمترین دامنه ها در تجارت دامنه بازار ایران ، پسوند های .ir و .com هستند که بالاترین ارزش ریالی را دارند . حال تصور کنید که بتوانید دامنه ای با 3 کاراکتر را به نام خودتان ثبت کنید . که این امر تنها در صورتی اتفاق می افتد که شما بتوانید با یک دامینر دیگر برای خرید دامنه 3 کاراکتری وارد مذاکره شوید! زیرا در حال حاضر دامنه های 3 کاراکتری، تماما ثبت شده اند و دامنه ای با این تعداد کاراکتر در دسترس نیست!

 

دامنه های BIZ

پسوند .BIZ یکی از پسوند های رایج و پرکاربرد صنعت کسب و کار های تجاری، بازرگانی، اقتصادی ، تولیدی و شرکت های خصوصی است که ارزش خوبی در بین پسوند های رایج دارند . بنابراین پیشنهاد میکنم که بر روی این پسوند ها هم سرمایه گذاری کنید تا بتوانید تعداد دامنه های با ارزش فروشگاه لوکس_تان را افزایش دهید . 

 

پیدا کردن و خرید دامنه های 3 کاراکتری BIZ

در این بخش شما یاد خواهید گرفت که چگونه دامنه های 3 کاراکتری .BIZ را پیدا کنید و اقدام به ثبت آن ها نمائید . نکته جذاب در زمینه پسوند BIZ این هست که این پسوند دامنه های 3 کاراکتری متعددی دارد که هنوز بر روی آنها سرمایه گذاری نشده است . حال شما بایستی همانند آموزش زیر، دامنه جدید آزاد شده را مطابق دو معیار زیر پیدا کنید و اقدام به ثبت آن نمائید . 

 معیار اول : دامنه های 3 کاراکتری عددی،  نوع اول و با ارزش دامنه های 3 کاراکتری ، دامنه های عددی هستند . ابتدا از طریق فیلتر جستجو، فقط دامنه های عددی را پایش کنید، اگر موردی پیدا کردید، سریعا اقدام به ثبت کنید.

 معیار دوم : دامنه های 3 کاراکتری حروفی : نوع دوم و با ارزش این دسته از دامنه ها، دامنه های فقط حروفی هستند که بسیار ارزشمند اند. اگر موردی را پیدا کردید، سریعا اقدام به ثبت کنید. 

 نکته : دامنه های تلفیقی، این دسته از دامنه ها با اینکه دارای 3 کاراکتر هستند، اما ارزش بالایی ندارند و به نظر من بهتر است روی آنها فعلا سرمایه گذاری نکنید!

 مراحل پایش دامنه : مراحل، بسیار ساده هستند :) فقط کافی است که به صفحه دامنه های آزاد شده بنگاه لوکس مراجعه کنید و با تنظیم فیلتر های جستجو همانند تصویر زیر ، دامنه های 3 کاراکتری آزاد شده را شناسایی و ثبت نمائید . 

خرید دامنه های 3 کاراکتری آزاد شده biz

شما میتوانید در صورت پیدا کردن دامنه 3 کاراکتری آزاد شده و ثبت آن ، به سراغ دامنه های 4 کاراکتری که بصورت تک کلمه ای هستند بروید و شروع به پایش آن ها کنید و دامنه ای مناسب برای فروش پیدا کنید . 

امیدوارم که تجارتی پر سود داشته باشید . 

ارادت، محسن محمد

تازه های آکادمی

گنجینه دامنه های آزاد شده 3 حرفی

گنجینه دامنه های آزاد شده 3 حرفی

در شرایط کنونی، خرید و فروش دامنه های سه حرفی میتواند روند تجارت دامنه شما را تغییر دهد . در حال حاضر چنین دام...

13 دامنه رند و پیشنهادی برای خرید دامنه | رند XD شماره 4

13 دامنه رند و پیشنهادی برای خرید دامنه | رند XD شماره 4

از زمانیکه اقدام به معرفی دامنه های رند منقضی شده کرده ام، بازخورد خوبی از برخی دوستان در رابطه با این نوع پست...

چگونه دامنه رند و خاص مناسب کسب و کارمان پیدا کنیم

چگونه دامنه رند و خاص مناسب کسب و کارمان پیدا کنیم

شاید این جمله را از برخی کارشناسان ثبت دامنه و یا دامینرها شنیده باشید که بهتر است دامنه رند را خریداری کنید....

دامنه رند و دامنه خاص منقضی شده | رند XD شماره 3

دامنه رند و دامنه خاص منقضی شده | رند XD شماره 3

در این سری از شماره رند XD شماره 3 با یک تفاوت هیجان انگیز نسبت به شماره های قبلی در خدمتتان هستم تا 38 دامنه...

پیدا کردن و خرید دامنه رند و خرید دامنه خاص ir

پیدا کردن و خرید دامنه رند و خرید دامنه خاص ir

خرید دامنه رند این امکان را به شما میدهد که در این تجارت پر فراز و نشیب یک سر و دست از بقیه رقبا جلوتر باشید....

افزایش دامنه های منقضی شده بعد از افزایش تعرفه تمدید و ثبت دامنه ir

افزایش دامنه های منقضی شده بعد از افزایش تعرفه تمدید و ثبت دامنه ir

از ابتدای اردیبهشت سال 1402 شاهده افزایش تعرفه ثبت دامنه ir و هچنین تمدید دامنه ir بوده ایم که این افزایش تغیر...

محسن محمد تولید کننده پلتفرم های تخصصی کسب و کار و برنامه نویس ایده های استارتاپی.
اسکریپت خرید و فروش دامنه نسخه 1.0 | طراحی سایت | برنامه نویسی سایت