بنگاه لوکس! آکادمی خرید و فروش دامنه

آگهی فروش دامنه

بنگاه لوکس! این امکان را به شما میدهد تا در کمترین زمان ممکن آگهی فروش دامنه خود را ثبت کنید و یا برای خرید دامنه مورد نیازتان با فروشنده ارتباط برقرار کنید و با استفاده از درگاه خرید امن دامنه ، پرداختی مطمئن داشته باشید. ثبت آگهی دامنه اینترنتی در لوکس کاملا رایگان بوده و بدون هیچگونه محدودیتی در بنگاه و فروشگاه شخصی شما نمایش داده خواهد شد.

خرید امن دامنه

یکی از مهمترین دغدغه های خریداران دامنه های اینترنتی ، عدم اطمینان به روش سنتی خرید دامنه و فروش دامنه است. در روش سنتی ، خریدار پس از تماس با فروشنده ، هزینه را واریز کرده و کد انتقال را دریافت میکرد که این روش موجب کلاهبرداری های بسیاری شده بود. در روش نوین خرید امن دامنه بنگاه لوکس، تنها زمانی هزینه پرداختی به فروشنده داده میشود که دامنه با موفقیت در شناسه شما نشسته باشد .

پیدا کردن و خرید دامنه رند و خرید دامنه خاص ir

پیدا کردن و خرید دامنه رند و خرید دامنه خاص ir
خرید دامنه رند این امکان را به شما میدهد که در این تجارت پر فراز و نشیب یک سر و دست از بقیه رقبا جلوتر باشید. اما پیدا کردن دامنه رند و دامنه خاص بسیار دشوار است! زیرا از شروع کسب و کار تجارت دامنه زمان نسبتا زیادی نسبت به تاریخ اینترنت میگذرد و افراد مشتاق تری به این تجارت زودتر از ما شروع کرده اند و دامنه های رند را رزرو کرده اند. حال چگونه ما میتوانید دامنه رند پیدا کنیم ؟ این سوالی است که در ادامه به راهکاری در این مورد خواهم پرداخت .
261 بازدید چهارشنبه, 03 خرداد 1402

چگونه دامنه رند پیدا کنیم ؟

یکی از چالش های تمام دامینر ها پیدا کردن دامنه های رند و خاص است که در این مقاله سه راه از راهکارهای مناسب پیدا کردن دامنه رند را آموزش خواهم داد که خودم شخصا از این سه روش هم بهره میگیرم . 

 جستجو در دامنه های منقضی شده : در این روش شما با بررسی روزانه در یک ساعت مشخص که معمولا در ابتدای ساعات اولیه روز یعنی بین 12 شب تا 1 صبح هست میتوانید دامنه های رند و خاصی جدیدی که منقضی شده اند را پیدا کنید . در این روش تعداد دامنه های رند منقضی شده بسیار نادر هستند اما میتوان با پیگیری روزانه در طول یک ماه تا چند ماه ، دامنه های رند و خاصی را پیدا کنید که میتواند فروشگاه دامنه های لوکس شما را با ارزش تر کند . 

من شخصا با استفاده از این روش موفق شده ام دامنه های رند و خاصی را به ثبت برسانم و آنها را با قیمت های بسیار خوبی هم بفروشم . اما گاها به دلیل مشغله کاری و شخصی نتوانستنم در ساعت اعلام شده، اقدام به پایش دامنه های منتقضی شده در هر روز کنم و به همین دلیل متاسفانه چند دامنه عددی بسیار بسیار با ارزش را از دست داده ام . چند روز پیش دامنه عدد 408.ir آزاد شد و متاسفانه من نتوانستم آنرا ثبت کنم و فقط 3 ساعت قبل تر از من شخص دیگری آنرا ثبت کرد . 

لیست دامنه های منقضی شده را در هر روز میتوانید در بنگاه لوکس مشاهده کنید. صفحه رسمی دامنه های منقضی شده

بنابراین پیشنهاد میکنم این روش را همیشه مد نظرتان قرار دهید . بدون شک در طی یک ماه میتوانید دامنه های خاصی را خریداری کنید . 

 

 حدس زدن دامنه های رند :  یک روش قدیمی که معمولا دامینرها از آن استفاده میکنند و در اکثر وب سایت ها و مقالات نیز به آن اشاره شده است، همین روش است که میتواند منجر به پیدا کردن و خرید دامنه رند جدید برای شما شود . این روش نیاز به صبر و حوصله و دایره لغات زیادی دارد که در ادامه به موضوعاتی که میتواند منجر به پیدا کردن دامنه رند و خاص شود اشاره کرده ام . سعی کنید در موضوعات زیر، لیستی از اسم های مناسب را حدس بزنید و اقدام به جستجو آنها کنید :

  • برند های مطرح مثل mygoogley ,myyahoo, myapple و...
  • اسم افراد معروف و متخصصی
  • اسم ها و کلمات عمومی با ارزش مثل تفریحی، دیجیتالی، موسیقی، فرهنگی، خبری، علمی، سرگرمی و...
  • دامنه های عددی 3 رقمی ( باید خدمتتان عرض کنم که در حال حاضر از دامنه 100 تا 999 ثبت شده اند اما میتوانید با پایش و استفاده از مرحله 1 ، دامنه های عددی که گاها منقضی میشوند را ثبت کنید که نیاز به صبر و حوضله فراوان دارد. )
  • دامنه های حروفی 3 کاراکتری ( این مورد هم دقیقا همانند دامنه های 3 رقمی است )

 

 لیست رند XD بنگاه لوکس : پیشنهاد دیگر من بررسی لیست هایی است که من در مطالب رند XD آکادمی بنگاه لوکس منتشر میکنم . در این لیست ها با بررسی روزانه لیست دامنه های منقضی شده، دامنه هایی که مناسب سرمایه گذاری هستند را قرار میدهم . این لیست بعد از رسیدن به یک تعداد خاص در سایت منتشر میشود که میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد . 

میتوانید با مراجعه به صفحه آکادمی خرید و فروش دامنه بنگاه لوکس پست هایی که با نام رند XD منتشر کرده ام را بررسی کنید و اقدام به ثبت دامنه های مورد پسندتان کنید . 

 

موضوع خرید دامنه رند، مقاله ای مفصل تر از این مقاله است که سعی میکنم در پست های آتی بیشتر در مورد آن و روشهای دیگر آن صحبت کنم و تجربیاتم را با شما به اشتراک بگذارم. امیدوارم این مقاله کوتاه نیز بتواند حداقل نور کوچکی در راهتان روشن کند و ایده ای را به ذهنتان رسانده باشد . 

یادتان باشد که هر مقاله، صرفا یک آگاهی نسبی به شما میدهد و این شما هستید که چگونگی استفاده و ایده پردازی از آن را یاد خواهید بگیرید . موفق باشید...

ارادت، محسن محمد

تازه های آکادمی

گنجینه دامنه های آزاد شده 3 حرفی

گنجینه دامنه های آزاد شده 3 حرفی

در شرایط کنونی، خرید و فروش دامنه های سه حرفی میتواند روند تجارت دامنه شما را تغییر دهد . در حال حاضر چنین دام...

13 دامنه رند و پیشنهادی برای خرید دامنه | رند XD شماره 4

13 دامنه رند و پیشنهادی برای خرید دامنه | رند XD شماره 4

از زمانیکه اقدام به معرفی دامنه های رند منقضی شده کرده ام، بازخورد خوبی از برخی دوستان در رابطه با این نوع پست...

چگونه دامنه رند و خاص مناسب کسب و کارمان پیدا کنیم

چگونه دامنه رند و خاص مناسب کسب و کارمان پیدا کنیم

شاید این جمله را از برخی کارشناسان ثبت دامنه و یا دامینرها شنیده باشید که بهتر است دامنه رند را خریداری کنید....

دامنه رند و دامنه خاص منقضی شده | رند XD شماره 3

دامنه رند و دامنه خاص منقضی شده | رند XD شماره 3

در این سری از شماره رند XD شماره 3 با یک تفاوت هیجان انگیز نسبت به شماره های قبلی در خدمتتان هستم تا 38 دامنه...

پیدا کردن و خرید دامنه رند و خرید دامنه خاص ir

پیدا کردن و خرید دامنه رند و خرید دامنه خاص ir

خرید دامنه رند این امکان را به شما میدهد که در این تجارت پر فراز و نشیب یک سر و دست از بقیه رقبا جلوتر باشید....

افزایش دامنه های منقضی شده بعد از افزایش تعرفه تمدید و ثبت دامنه ir

افزایش دامنه های منقضی شده بعد از افزایش تعرفه تمدید و ثبت دامنه ir

از ابتدای اردیبهشت سال 1402 شاهده افزایش تعرفه ثبت دامنه ir و هچنین تمدید دامنه ir بوده ایم که این افزایش تغیر...

محسن محمد تولید کننده پلتفرم های تخصصی کسب و کار و برنامه نویس ایده های استارتاپی.
اسکریپت خرید و فروش دامنه نسخه 1.0 | طراحی سایت | برنامه نویسی سایت