بنگاه لوکس! آکادمی خرید و فروش دامنه

آگهی فروش دامنه

بنگاه لوکس! این امکان را به شما میدهد تا در کمترین زمان ممکن آگهی فروش دامنه خود را ثبت کنید و یا برای خرید دامنه مورد نیازتان با فروشنده ارتباط برقرار کنید و با استفاده از درگاه خرید امن دامنه ، پرداختی مطمئن داشته باشید. ثبت آگهی دامنه اینترنتی در لوکس کاملا رایگان بوده و بدون هیچگونه محدودیتی در بنگاه و فروشگاه شخصی شما نمایش داده خواهد شد.

خرید امن دامنه

یکی از مهمترین دغدغه های خریداران دامنه های اینترنتی ، عدم اطمینان به روش سنتی خرید دامنه و فروش دامنه است. در روش سنتی ، خریدار پس از تماس با فروشنده ، هزینه را واریز کرده و کد انتقال را دریافت میکرد که این روش موجب کلاهبرداری های بسیاری شده بود. در روش نوین خرید امن دامنه بنگاه لوکس، تنها زمانی هزینه پرداختی به فروشنده داده میشود که دامنه با موفقیت در شناسه شما نشسته باشد .

خرید و ثبت دامنه رایگان ir - آی آر

خرید و ثبت دامنه رایگان ir - آی آر
عنوانی که میتواند برخی از کاربران را به دام تبلیغات و هدایای شرکت های ارائه خدمات میزانی و طراحی سایت بیاندازد! دامنه رایگان یکی از عنواوین پرکاربرد با جستجوی بالا در گوگل است که برخی از شرکت ها از همین موضوع برای ارائه و فروش سایر خدمات خود استفاده میکنند. در ادامه با من همراه باشید تا با جزئیات بیشتری از دست از آگهی ها و عناوین آشنا شوید .
603 بازدید چهارشنبه, 16 فروردین 1402

دامنه رایگان 

با جستجو عبارت " دامنه رایگان " در گوگل میتوانید به وب سایت های ارائه خدمات خرید دامنه و ثبت دامنه زیادی برسید که روزانه و یا بصورت قرعه کشی اقدام به ارائه خدمات ثبت با پسوند های متداول .com یا .ir میکنند . در این پست من سعی کرده ام دلیل اصلی و حاشیه ای این اقدام جالب برخی از شرکت ها را برای شما روشن کنم و همچنین آیا واقعا دامنه .com و .ir را هم رایگان برای شما ثبت میکنند یا اینکه کلا یک کلک تبلیغاتی برای جذب مشتری و جمع کردن اطلاعاتی از قبیل شماره موبایل و ایمیل برای تبلیغات گسترده تر و برند سازی است؟!

 

چه شرکت هایی دامنه رایگان ارائه میدهند ؟

همانطور که اطلاع دارید، ثبت دامنه .ir یا .com و... اصلا رایگان نیست و برای خرید یک دامنه مناسب با توجه به پسوند مورد نظر بایستی هزینه متفاوتی را پرداخت کنید. حال اینکه برخی از شرکت ها با توجه به تعداد بالای درخواست های ثبت دامنه، اقدام به ارائه خدمات رایگان ثبت کرده اند، کمی جنبه تبلیغاتی دارد و صرفا یک عمل خیرخواهانه نیست!

اگر جستجو کوچکی در سطح وب فارسی کنید، متوجه خواهید شد که تمام وب سایت های ارائه دهنده این کار، در کنار سرویس ثبت دامنه خود، سرویس های دیگری نظیر هاست و پشتیبانی و یا خدمات طراحی سایت نیز ارائه میدهند! 

اکثر شرکت های میزبانی که این کار را انجام داده اند، قالبا یک کد تخفیف برای ثبت دامنه رایگان بصورت روزانه و یا قرعه کشی روزانه در اختیارتان قرار میدهند که میتوانید برای ثبت از آن استفاده کنید. نکته اینجاست که آیا میتوان هر روز و به هر تعداد از این کد تخفیف 100 درصدی استفاده کرد یا خیر ؟ قطعا خیر! دلیل آن هم تعداد زیاد درخواست ها و بودجه محدود یا مدیریت شده آن شرکت است . 

قبل از نوشتن این پست ، اقدام به ثبت دامنه با همان کد های تخفیف صد درصدی ارائه شده کردم، اما با اینکه در ابتدای صبح بود، با پیغام " ظرفیت تکمیل شده است " یا " اعتبار کد به پایان رسیده است " یا " این کد قبلا استفاده شده است " روبرو شدم. این امر دو نتیجه دارد!

 نخست  یا زودتر از من شخص دیگری از آن استفاده کرده ، که خود این نشان میدهد آن شرکت ها در روز فقط 1 دامنه رایگان را ثبت میکند یا اشخاص دیگری زودتر از من اقدام به ثبت کرده است.

 دوم اینکه  ، کد کلا اشتباه است!

حال اگر نتیجه " نخست " درست باشد و آن شرکت تنها 1 دامنه رایگان در روز ثبت کند، به این نتیجه میرسیم که دلیل ارائه سرویس دامنه رایگان تنها جنبه تبلیغاتی و برند سازی و جمع آوری داده داشته است! و اگر هم نتیجه دوم درست باشد و " کد کلا اشتباه باشد " ، باز هم به این نتیجه میرسیم که این سرویس صرفا جنبا برندسازی و جذب کاربر و دریافت ورودی از موتورهای جستجو داشته است.

برخی شرکت های دیگر که صرفا ارائه خدمات میزبانی نمیدهند، هم اقدام به ثبت دامنه رایگان ir و com برای کاربرانشان یا مشتری هایشان میکنند، که این امر نیازمند تهیه یک سرویس دیگر از این دست از شرکت هاست. بطور مثال، طراحی سایت با دامنه و هاست رایگان. قطعا با اینگونه وب سایت ها برخورد کرده اید. این دست از شرکت ها هم دامنه رایگان میدهند اما در قبال تهیه یک سرویس دیگر.

 

آیا واقعا ارائه خدمات دامنه رایگان صرفا برای جذب مشتری است ؟

قطعا بله، اما در این عین شما صاحب دامنه رایگان ir یا com و... شده اید! با اینکه ثبت دامنه رایگان نیاز به کمی شانس برای برنده شدن در قرعه کشی های شرکت ها و یا منتظر ماندن در صف متقاضیان ثبت دامنه رایگان دارد، اما کاملا واقعی است و شما میتوانید با استفاده از این شرکت ها اقدام به ثبت کنید.

در عنوان قبلی ، اشاره کردم که کد دریافت شده برای ثبت دامنه رایگان من با پیغام های " ظرفیت تکمیل شده است " و.. مواجه شد! اما همانطور که در این عنوان مطرح کردم ، نیاز هست که کمی زمان بگذارید و روزانه این سایت ها را بررسی کنید تا در اولین نوبت بتوانید دامنه تان را ثبت کنید و یا در قرعه کشی آنها برنده شوید.

 

آیا صبر کردن و یا برنده شدن در قرعه کشی ها برای ثبت دامنه رایگان ارزش دارد ؟

جواب سوال مطرح شده کاملا شخصی است و تنها به خود شما بستگی دارد. من شخصا ترجیح میدهم که دامنه مورد نظرم رو زودتر ثبت کنم تا اینکه منتظر باشم و به احتمال 50 درصد دامنه مد نظرم توسط یک شخص دیگر زودتر از من ثبت شود. ( که البته خود این به ارزش دامنه بستگی دارد.)

 

نظر نهایی من

خلاصه بخوام بگم، به نظر من بهتره زودتر دامنه مورد نظرتونو ثبت کنید تا اینکه بخواین روزانه سایت های مختلف رو برای ثبت دامنه رایگان بگردید. این عناوین کاملا تبلیغاتی هستند!

همانند همیشه، تجارتی پرسود را برایتان آرزومندم.

ارادت، محسن محمد

تازه های آکادمی

گنجینه دامنه های آزاد شده 3 حرفی

گنجینه دامنه های آزاد شده 3 حرفی

در شرایط کنونی، خرید و فروش دامنه های سه حرفی میتواند روند تجارت دامنه شما را تغییر دهد . در حال حاضر چنین دام...

13 دامنه رند و پیشنهادی برای خرید دامنه | رند XD شماره 4

13 دامنه رند و پیشنهادی برای خرید دامنه | رند XD شماره 4

از زمانیکه اقدام به معرفی دامنه های رند منقضی شده کرده ام، بازخورد خوبی از برخی دوستان در رابطه با این نوع پست...

چگونه دامنه رند و خاص مناسب کسب و کارمان پیدا کنیم

چگونه دامنه رند و خاص مناسب کسب و کارمان پیدا کنیم

شاید این جمله را از برخی کارشناسان ثبت دامنه و یا دامینرها شنیده باشید که بهتر است دامنه رند را خریداری کنید....

دامنه رند و دامنه خاص منقضی شده | رند XD شماره 3

دامنه رند و دامنه خاص منقضی شده | رند XD شماره 3

در این سری از شماره رند XD شماره 3 با یک تفاوت هیجان انگیز نسبت به شماره های قبلی در خدمتتان هستم تا 38 دامنه...

پیدا کردن و خرید دامنه رند و خرید دامنه خاص ir

پیدا کردن و خرید دامنه رند و خرید دامنه خاص ir

خرید دامنه رند این امکان را به شما میدهد که در این تجارت پر فراز و نشیب یک سر و دست از بقیه رقبا جلوتر باشید....

افزایش دامنه های منقضی شده بعد از افزایش تعرفه تمدید و ثبت دامنه ir

افزایش دامنه های منقضی شده بعد از افزایش تعرفه تمدید و ثبت دامنه ir

از ابتدای اردیبهشت سال 1402 شاهده افزایش تعرفه ثبت دامنه ir و هچنین تمدید دامنه ir بوده ایم که این افزایش تغیر...

محسن محمد تولید کننده پلتفرم های تخصصی کسب و کار و برنامه نویس ایده های استارتاپی.
اسکریپت خرید و فروش دامنه نسخه 1.0 | طراحی سایت | برنامه نویسی سایت