بنگاه لوکس! آکادمی خرید و فروش دامنه

آگهی فروش دامنه

بنگاه لوکس! این امکان را به شما میدهد تا در کمترین زمان ممکن آگهی فروش دامنه خود را ثبت کنید و یا برای خرید دامنه مورد نیازتان با فروشنده ارتباط برقرار کنید و با استفاده از درگاه خرید امن دامنه ، پرداختی مطمئن داشته باشید. ثبت آگهی دامنه اینترنتی در لوکس کاملا رایگان بوده و بدون هیچگونه محدودیتی در بنگاه و فروشگاه شخصی شما نمایش داده خواهد شد.

خرید امن دامنه

یکی از مهمترین دغدغه های خریداران دامنه های اینترنتی ، عدم اطمینان به روش سنتی خرید دامنه و فروش دامنه است. در روش سنتی ، خریدار پس از تماس با فروشنده ، هزینه را واریز کرده و کد انتقال را دریافت میکرد که این روش موجب کلاهبرداری های بسیاری شده بود. در روش نوین خرید امن دامنه بنگاه لوکس، تنها زمانی هزینه پرداختی به فروشنده داده میشود که دامنه با موفقیت در شناسه شما نشسته باشد .

آموزش خرید دامنه رند و خاص ir

آموزش خرید دامنه رند و خاص ir
خرید دامنه و انتخاب نام مناسب یکی از مهمترین فاکتور های اولیه راه اندازی کسب و کار آنلاین و وب سایت اینترنتی است . در این مقاله به نحوه انتخاب دامنه مناسب برای خرید دامنه رند می پردازیم تا بهتر با چگونگی پارامترهای انتخاب آن آشنا شوید . من در بنگاه لوکس همیشه سعی کرده ام که مسیر درست انتخاب دامنه برای خرید و یا فروش دامنه را با توجه به موضوع هر کسب و کار به کاربران آموزش دهم . امیدوارم که این مقاله آموزشی نیز بتواند دید شما را در این زمینه تغییر دهد .
144 بازدید شنبه, 20 اسفند 1401

در این مقاله خواهید آموخت :

  • تاثیر دامنه مناسب در کسب و کار
  • راه های خرید دامنه رند و خاص
  • جمع بندی انتخاب صحیح دامنه

 

تاثیر دامنه مناسب در کسب و کار :

ارتباط مستقیمی بین نام کسب و کار شما با آدرس وب سایت شما وجود دارد که اگر این تناسب به درستی رعایت نشود! میتواند ضرر جبران ناپذیری را در روند برند سازی کسب و کارتان داشته باشد . همیشه سعی کنید دامنه ای را انتخاب کنید که دقیقا نام کسب و کار شما باشد و یا حداقل نزدیک ترین نام به آن باشد . 

نکته اول : فرض کنید نام ، برند یا اسم کسب و کار شما در فضای فیزیکی، " فروشگاه هدیه لوکسی " است. با توجه به این نام ، دامنه شما نیز بایستی برابر با Locsi.ir و یا نزدیکترین دامنه یعنی locsi-shop.ir یا locsi-store.ir باشد .اگر دامنه ای را خریداری کنید که کلمه لوکسی در آن قرار نداشته باشد، هیچ ارتباطی نمیتوانید بین فروشگاه فیزیکیتان با فروشگاه مجازیتان برقرار کنید و تمام تبلیغات انجام شده و برند سازی ها با مشکلات اساسی و پایه روبرو خواهد بود . این نخستین نکته در زمان انتخاب دامنه است که انتخاب دامنه مناسب تاثیر مثبت بسیار زیادی در برند سازی شما خواهد شد . 

نکته دوم : انتخاب دامنه کوتاه و به یادمانی متناسب با اسم کسب و کارتان است . سعی کنید دامنه انتخابی بین 4 تا 8 کاراکتر داشته باشد و دارای یک ریتم شنیداری خوب باشد تا بتوانید برندتان را در ذهن مشتری یا کاربر سایتتان جا بندازید و قابل تکرار و به یاد آوردن باشد . همانند : لوکسی باکس.

نکته سوم : پسوندی مناسب برای دامنه تان انتخاب کنید که جزء رایجترین پسوند ها باشد . مثلا انتخاب پسوند locsi-shop.ir ، locsi-store.com و یا locsi.shop میتواند برای کسب و کار فروشگاهی مناسب باشد و انتخاب پسوند های locsi.info ، locsi-shop.net و... انتخابی نسبتا نادرست هستند . 

نکته چهارم : سایر پسوند های رایج کسب و کارتان را هم خریداری کنید . اگر پسود .ir را برای دامنه اصلی سایتتان تهیه میکنید، بهتر است پسوند .com را هم برای کسب و کارتان با همان نام خریداری کنید . به عبارت دیگر ، هر دو دامنه Losi.ir و Locsi.com را خریداری کنید تا در آینده و با بزرگتر شدن فضای آنلاین کسب و کارتان با مشکل در دسترس نبودن پسوند دیگری از دامنه تان روبرو نشوید . 

 

راه های خرید دامنه :

خرید دامنه رند و خاص ، همیشه یکی از پر دغدغه ترین انتخاب ها در زمان شروع کسب و کار آنلاین است که نسبتا تاثیر مستقیمی بر موفقیت وب سایت شما خواهد داشت . خرید دامنه رند یا انتخاب یک دامنه مناسب با توجه به پارامتر های گفته شده، امری است حیاتی که میتواند ذهن کاربر را درگیر برند شما کند . برای خرید دامنه دو راه وجود دارد که در لیست زیر به آنها اشاره میکنم :

  • خرید دامنه آزاد
  • خرید دامنه از دومینر ها

خرید دامنه آزاد : در این روش شما با استفاده از جستجو نام برند و یا دامنه مورد نظرتان با پسوند مورد نیازتان میتوانید دامنه را در یکی از شرکت های نمایندگی ثبت دامنه به ثبت برسانید . برای اینکار میتوانید از آموزش " آموزش تصویری ثبت دامنه ir آی آر درnic و نمایندگی ها " استفاده کنید . و همچنین با جستجو عبارت " ثبت دامنه " در گوگل میتوانید شرکت ها و نمایندگی های مجاز ثبت دامنه ir و بین المللی را پیدا کنید و نسبت به جستجو دامنه مورد نظرتان اقدام کرده و آنرا ثبت کنید . راه دیگر انتخاب دامنه مورد نظرتان از بین دامنه های منقضی شده میباشد که در بنگاه لوکس روزانه حداقل 4000 دامنه آزاد شده در صفحه دامنه های آزاد شده  قرار داده میشود که میتواند یک راه ساده و موثر برای شما باشد . پیشنهاد میکنم حتما به این صفحه سر بزنید .

خرید دامنه از دومینر ها : در طی این سالها دامنه های مهم و خاص اکثرا توسط دومینرها و یا مدیران کسب و کارهای مختلف خریداری شده اند و وب سایتی بر روی آنها راه اندازی شده است . در این بین ، دومینر ها دامنه های رند را خریداری میکنند و به اشخاصی که تمایل به داشتن آن دامنه دارند با قیمتی توافقی و یا ثابت بفروش میرسانند . اگر دامنه مد نظر شما قبلا ثبت شده است و هنوز وب سایتی بر روی آن راه اندازی نشده است، میتواند با صاحب امتیاز فعلی دامنه تماس بگیرید و پیشنهاد خرید دامنه را به او بدهید .دامینر ها معمولا دامنه هایشان را در وب سایت هایی مانند بنگاه لوکس برای فروش دامنه قرار میدهند که اطلاعات تماسشان در فروشگاهشان درج شده است و یا با تایپ کردن دامنه در تب جدید مرورگر ، به صفحه اطلاعات تماس خرید دامنه منتقل خواهید شد. که میتوانید با فروشنده ارتباط برقرار کنید. پیشنهاد میکنم صفحه دامنه های آگهی شده بنگاه لوکس را بررسی کنید ، در این صفحه دومینرها دامنه های خاص و رند بسیاری برای فروش قرار داده اند که میتوانید بصورت امن آنها را با ضمانت بنگاه لوکس خریداری کنید.

 

جمع بندی انتخاب صحیح دامنه :

همانطور که گفته شد، دامنه بایستی با نام برند و اسم شرکت شما همخوانی داشته باشد و تعداد کاراکترهای آن بین 4 تا 8 کاراکتر در نظر گرفته شود تا براحتی در ذهن ماندگار شود و همچنین نوای شنیداری مناسبی داشته باشد تا در تلفظ آن کاربران با مشکل مواجه نشوند که البته پارامتر های دیگر را در سطر های فوق با مثال دقیقی، توضیح داده شده است که میتوانید مطالعه نمائید . 

خرید دامنه مهمترین بخش راه اندازی یک وب سایت و کسب و کار آنلاین است که به دو طریق میتوانید اقدام به خرید دامنه نمائید : 1- خرید دامنه های آزاد. 2- خرید دامنه های ثبت شده از دامینرها.

امیدوارم این مقاله آموزشی بتواند راهنمای مناسبی برای خرید دامنه کسب و کارتان باشد . 

ارادت ، محسن محمد

تازه های آکادمی

گنجینه دامنه های آزاد شده 3 حرفی

گنجینه دامنه های آزاد شده 3 حرفی

در شرایط کنونی، خرید و فروش دامنه های سه حرفی میتواند روند تجارت دامنه شما را تغییر دهد . در حال حاضر چنین دام...

13 دامنه رند و پیشنهادی برای خرید دامنه | رند XD شماره 4

13 دامنه رند و پیشنهادی برای خرید دامنه | رند XD شماره 4

از زمانیکه اقدام به معرفی دامنه های رند منقضی شده کرده ام، بازخورد خوبی از برخی دوستان در رابطه با این نوع پست...

چگونه دامنه رند و خاص مناسب کسب و کارمان پیدا کنیم

چگونه دامنه رند و خاص مناسب کسب و کارمان پیدا کنیم

شاید این جمله را از برخی کارشناسان ثبت دامنه و یا دامینرها شنیده باشید که بهتر است دامنه رند را خریداری کنید....

دامنه رند و دامنه خاص منقضی شده | رند XD شماره 3

دامنه رند و دامنه خاص منقضی شده | رند XD شماره 3

در این سری از شماره رند XD شماره 3 با یک تفاوت هیجان انگیز نسبت به شماره های قبلی در خدمتتان هستم تا 38 دامنه...

پیدا کردن و خرید دامنه رند و خرید دامنه خاص ir

پیدا کردن و خرید دامنه رند و خرید دامنه خاص ir

خرید دامنه رند این امکان را به شما میدهد که در این تجارت پر فراز و نشیب یک سر و دست از بقیه رقبا جلوتر باشید....

افزایش دامنه های منقضی شده بعد از افزایش تعرفه تمدید و ثبت دامنه ir

افزایش دامنه های منقضی شده بعد از افزایش تعرفه تمدید و ثبت دامنه ir

از ابتدای اردیبهشت سال 1402 شاهده افزایش تعرفه ثبت دامنه ir و هچنین تمدید دامنه ir بوده ایم که این افزایش تغیر...

محسن محمد تولید کننده پلتفرم های تخصصی کسب و کار و برنامه نویس ایده های استارتاپی.
اسکریپت خرید و فروش دامنه نسخه 1.0 | طراحی سایت | برنامه نویسی سایت